mandag den 28. januar 2013

Nyt kamera + førstehjælp til vintertørt hår

 

Som I (måske) har bemærket, er kvaliteten på mine billeder blevet bedre.
I november måned bestilte min kæreste og jeg dette Lumix kamera fra Panasonic. Det passer perfekt til vores behov og det er skønt, at det ikke er stort som et spejlreflekskamera. Det tager virkelig gode billeder. Vi sparede 800 kr, fordi vi købte det i denne røde farve (frem for et i sort). 
Jeg er meget tilfreds med vores køb og farven ser jeg slet ikke længere.
Det er en fornøjelse at tage billeder og det er sjovere at blogge, når jeg kan tage ordentlige billeder til jer :) 
I skal også se hvad jeg modtog i sidste uge fra Hairpower.

Denne pakke kommer som kaldet, da mit hår er ustyrligt for tiden på grund af det kolde vejr.
Jeg har nu anvendt Moroccanoil shampoo og balsam i nogle dage og vender tilbage med en anmeldelse.

Håber I har haft en skøn weekend derude.  Min weekend stod på en super sjov nytårskur med mit arbejde i fredags. En lørdag med massive tømmermænd (I'am getting to old for this s...) og Melodi Gran prix. En søndag med pandekagebagning og varm kakao, en tur i Ikea og hovedrengøring.
Det er så skønt når min weekend består af en god blanding af fornøjelser og praktisk arbejde.
Hvad fik I weekenden til at gå med?? 

2 kommentarer:

  1. Så lækre ting du har fået købt.
    Jeg kunne også rigtig godt tænke mig sådan et kamera. Og dejlig besparelse I fik - jeg havde gjort det samme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Ja, det gør mig ikke så meget med farven. Det var mest kæresten der var betænkelig, men er ligeglad nu :)

      Slet