onsdag den 4. juli 2012

Cafebesøg hos Langhoff & Juul

I går var jeg ude og spise frokost med en god veninde. Vi skulle egentlig have været på en anden cafe, men kommer forbi den nyåbnede Langhoff & Juul i Guldsmedgade og vi kunne ikke lade være med at kigge ind.


Vi blev hurtigt enige om, at her skulle vi spise frokost. Vi blev budt varmt velkommen og sætter os i de flotte lokaler. Indretningen er super flot. Rustik nordisk stil, men stadig en meget varm atmosfære.
Der var så mange fede møbler og nips ting derinde. Jeg havde lyst til, at tage meget af deres interiør med hjem:) De havde også en hyggelig gårdhave, som man kunne sidde i.
Min veninde fik brunch og jeg fik en salat med kylling. Jeg har desværre ikke billeder af maden, men det smagte virkelig godt og var mættende. Alle råvarer er økologiske.


Vi delte en kage til dessert og fik en lækker kop kaffe, som var tilberedt med pour over metoden.  Det smagte også dejligt. Jeg har intet negativt at sige og som et stort plus, så er betjeningen venlig, opmærksom og hjemmelig. Alt i alt havde vi en super frokost og blev enige om, at der ikke skal gå længe inden vi besøger Langhoff & Juul igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar