onsdag den 6. juni 2012

ARGHHH!


Synes det her blogger driller mig for tiden...er der nogen af jer der oplever det samme?
Min gadget "faste læsere" via Google friend Connect er forsvundet og jeg kan ikke finde ud af at installere det igen.
Endelsen på min blogadresse er skiftet fra .Com til .DK....
Det burde ikke give de store problemer, men flere af mine læsere klager over at de f.eks. ikke kan tilmelde sig min konkurrence. Jeg kan også se, at en enkelt læser har skrevet en kommentar til min konkurrence, men den kan jeg ikke se i mit indlæg. Jeg ved det kun, fordi jeg har fået besked via Gmail.

Det er også super træls nu når jeg har vundet en konkurrence hos Emily Salomon og hun sender en mail som jeg ikke modtager???
 Ihhh, jeg er ved at være træt af det....måske jeg bare burde lave en almindelig hjemmeside i stedet for?

Jeg er især træt af det, fordi jeg nu har haft en konkurrence kørerende og så har nogle af jer læsere ikke kunne deltage pga tekniske problemer....det er da belastende :((

Skriv endelig til mig, hvis I har lignende oplevelser med blogger/gmail eller har en løsning, så det hele kører normalt igen.

2 kommentarer:

  1. Kunne tyde på der er en fejl i din google konto, da det hele kører over den.

    Faste læsere-funktionen bliver udfaset så vidst jeg har forstået, min virker heller ikke mere!

    Måske du skal gøre som jeg, jeg logger ind med en hotmail adresse på blogger.com, så får jeg ikke fejlmeldinger hvis der er problemer med gmailen.

    Prøv evt. at lave en ny gmail, hvis det virkelig ikke vil virke!?

    SvarSlet
  2. Tak for IT/blogger-support, Trine :)

    Jeg må ihvertfald prøve et eller andet, da det virkelig er frustrerende :((
    Mht. faste læsere så må jeg gå over til at bruge Bloglovin' i stedet for GFC.

    SvarSlet