torsdag den 26. april 2012

Model for en dag

Som jeg skrev i dette indlæg, så skulle mit nye afrohår bruges til et bestemt projekt.
Jeg skulle hjælpe en dygtig frisør med at få et flot billede, som hun skal bruge til en konkurrence for Goldwell.
Her et par billeder af forvandlingen....
Her er jeg...inden stylingen...

Tegning af hvordan jeg skal styles....
Is this thing on??
Nu med grønne øjne...
Så er jeg klar til fotoshoot....
Glæder mig til at se det færdige resultat!
Bliver spændende at se, hvilken billedet hun vælger at bruge. Skal nok poste det endelige billede herinde, når jeg modtager det. Krydser fingre for at billedet går videre i konkurrencen, da det indebærer en tur til London for at deltage i finalen.
Årh, det er ikke så dårligt at være model for en dag :)



7 kommentarer:

  1. Total lækkert! Ikke værst! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er ikke dårligt at blive stylet og få taget fine billeder. Det kan jeg lige holde til :)

      Slet
  2. Årh hvor fedt! Håber du går vidre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK...håber jeg virkelig også. Det kunne være en oplevelse!

      Slet
  3. Wow wow wow... Hvor er du på alle mulige måder smuk! Jeg krydser fingre for at du/I kommer i finalen, en tur til London ville da ikke være værst ;)

    - Maj :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var meget sødt sagt, Maj....tak for det:)) Håber også at det bliver til en plads i finalen. Ville ikke have noget imod at komme til London igen :)

      Slet