onsdag den 28. december 2011

Mit køkken....

Vores ultra lille køkken. Stigen til venstre i billedet er op til hemsen. 

Velkommen til mit køkken....(eller mit værelse som kæresten kalder det).
Synes lige I skulle have indblik i hvor jeg står og kokkerere. Det er ikke stort....sådan ca 5 Kvm. Vi har været nødt til at tænke i kreative løsninger for at få plads til det hele. Gryderne er hængt op og meget af vores service er opbevaret i kasser i bogreolen!? Ja, det bliver godt når vi engang får lidt mere plads, men lige nu har det også sin charme.
Så pyt at man får lidt ondt i ryggen af at stå derude på grund af de skrå vægge og at der ikke er plads til mere end det højst nødvendige. På trods af alt, så elsker jeg mit lille køkken :-)

1 kommentar:

  1. Det er så hyggeligt at se andres hjem her på bloggene :)
    Og puha det er godt nok ikke det største køkken - men så længe I har plads til det nødvendige og det kan fungere, så lærer man jo at arbejde med det plads man har :)
    Jeg har også tidligere vist mit gamle køkken inden vi lavede det om her i starten af december - jeg må vist hellere få knipset lidt nye billeder her en af dagene og vist frem! :)

    SvarSlet